Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

OLO Kiinteistötarvikekauppa noudattaa kaikessa toiminnassaan yleisiä, kuluttajakauppaan, mainontaan ja markkinointiin liittyviä säännöksiä ja suosituksia.

OLO Kiinteistötarvikekaupasta voivat tehdä ostoksia vain 15 vuotta täyttäneet henkilöt. Alle 18-vuotiaat voivat maksaa ostoksensa vain verkkomaksulla.

OLO Kiinteistötarvikekauppa toimittaa tuotteita vain Manner-Suomeen, johon on kiinteä tieyhteys. Mikäli haluat tilata tuotteita Ahvenanmaalle, saaristoalueille, sisävesien saariin (ei tieyhteyttä) tai pohjoisimpaan Suomeen, on hyvä ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja varmistaa onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia.

Hyväksymällä OLO Kiinteistötarvikekaupan tilaus- ja toimitusehdot asiakas hyväksyy, että OLO Kiinteistötarvikekauppa lähettää asiakkaalle sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen liittyvissä asioissa.

Toimitusaika

Tuotteen saatavuus ja arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tilauksen yhteydessä.

Tuotteiden toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti. Toimitusaika on mainittu tuotetietojen yhteydessä.

Tilauksen päivityksen jälkeen tilaus siirtyy asiakaspalvelumme käsiteltäväksi. Tällöin varmistuu myös tarkempi toimitusaika. Asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus sähköpostilla, jossa vahvistetaan tuotteen arvioitu toimitusajankohta. Lisäksi kuljetusliike soittaa asiakkaalle varmistaakseen tarkemman toimitusajankohdan. Mikäli olet valinnut toimitustavaksi noudon myyntipisteestämme, Postin noutopisteestä tai automaatista tai Matkahuollon Pakettipisteestä tai toimipisteestä sinulle ilmoitetaan, kun tilaus on valmis noudettavaksi.

Mikäli tuotteen käsittely- ja toimitus jostain syystä viivästyy arvioidusta ajankohdasta, asiakaspalvelumme ilmoittaa siitä mahdollisimman pian.

Toimitustavat

Tilaukset toimitetaan asiakkaan tilauksella ilmoittamaan toimitusosoitteeseen. Tilaukset toimitetaan haluttuun osoitteeseen tilauksella ilmoitetuilla toimituskuluilla. Mikäli haluat tilata tuotteita Ahvenanmaalle, saaristoalueille tai ulkomaille ota yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelumme varmistaa onko tilaaminen mahdollista ja aiheutuuko tästä lisäkuluja.

Kotiinkuljetuspalvelu koskee vain Manner-Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys. Tilatut tuotteet voi myös noutaa OLO Kiinteistötarvikekaupan myyntipisteestä tai asiakkaan valitsemasta Postin tai Matkahuollon noutopisteestä. Tuotteet voi tilata myös suoraan kotiin toimitettuna silloin kun tuote kokonsa tai painonsa puolesta on mahdollista toimittaa näillä toimitustavoilla.

Mahdolliset tuotekohtaiset erityistoimitusehdot ilmoitetaan aina tuotetietojen yhteydessä.

Mikäli tilaus sisältää useamman kuin yhden tuotteen, pyrimme toimittamaan koko tilauksen yhteislähetyksenä.

Tilaajan ja toimitusosoitteen tiedot on hyvä täyttää huolellisesti, erityisesti osoite, matkapuhelinnumero ja sähköpostiosoite on syytä varmistaa ennen tilauksen vahvistamista. Oikein täytetyt tiedot varmistavat nopean ja sujuvan toimituksen.

Kotiinkuljetus

Postin kotiinkuljetus Express Flex

Kotiinkuljetus (Express Flex) edellyttää esteetöntä pääsyä kohteeseen.

Asiakkaan tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa matkapuhelinnumero, johon rahdinkuljettaja voi ottaa yhteyttä sopiakseen toimituksen ajankohdasta.

Vastaanottajaan otetaan aina etukäteen yhteyttä toimitusajankohdasta sopimiseksi. Mikäli vastaanottajaa ei kahden yhteydenottoyrityksen jälkeen tavoiteta, lähetetään hänelle soittopyyntökortti toimitusajankohdasta sopimiseksi. Kuljetusyksiköitä ei voi noutaa, vaan ne toimitetaan aina kotiin. Palveluun kuuluu yksi toimitusyritys. Tarvittaessa lähetykselle saa maksullisen uudelleentoimituksen.

Toimitukset ovat arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21:en asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14:än mennessä.

Toimituksen maksimikoko: 35 kg, 120 x 60 x 60 cm (Erilliskäsiteltävänä 300 x 80 x 60 cm). Kuljetusyksiköiden maksimi painot ja mitat 1000 kg, 120 x 100 x 210 cm.

Asiakkaan tulee varmistaa, että joku on tuotteiden saapuessa vastaanottamassa, tarkistamassa ja kuittaamassa toimituksen.

Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen.

Pakettia säilytetään saapumisviikko ja kaksi täyttä kalenteriviikkoa ja kuljetusyksikköä saapumisviikko ja yksi täysi kalenteriviikko. Tämä jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.

Matkahuollon Jakopaketti

Paketti kuljetetaan pääsääntöisesti 1 arkivuorokauden kuluessa ja jaetaan vastaanottajalle määränpäähän saapumista seuraavana arkipäivänä.

Vastaanottajalle ilmoitetaan saapuneesta paketista puhelimitse ja sovitaan jakeluaika. Yritysjakelusta ei ilmoiteta vastaanottajalle erikseen, vaan jakelu hoidetaan klo 8-16 välisenä aikana.

Enimmäispaino on 55kg ja maksimitilavuus (pituus x leveys x korkeus) on 0,5 m3.

Nouto

Nouto myyntipisteestä

Nouto myymyyntipisteestämme on asiakkaalle maksuton.

Asiakkaalle lähetetään tekstiviesti, kun tuotteet ovat noudettavissa. Tekstiviestissä kerromme myös noutopisteen osoitetiedot.

Noutaessaan verkkokauppatilausta asiakkaalla pitää olla mukanaan tilausvahvistus tai OLO Kiinteistötarvikekaupan tekstiviesti-ilmoitus sekä henkilöllisyystodistus.

Paketti toimitetaan valitsemaasi SmartPOST -pakettiautomaattiin.

Vastaanottajalle ilmoitetaan saapuneesta paketista aina tekstiviestillä tai sähköpostilla, joten muistathan tarkistaa, että tilauksen puhelinnumero ja sähköpostiosoite on oikein. Viestin mukana tulee avauskoodi, jonka avulla paketin saa lunastettua automaatista.

Paketti on noudettavissa automaatista seitsemän päivän ajan. Sen jälkeen se palautetaan lähettäjälle.

Toimituksen maksimikoko: 35 kg, 60 x 36 x 60 cm

Jos enimmäismitat ylittyvät, paketti toimitetaan valittua pakettiautomaattia lähinnä olevaan Postiin. Toimitusaika pitenee työpäivällä.

Nouto postin toimipisteestä

Paketti toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen. Vastaanottaja saa sähköinen saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Paketti on noudettavissa postista lähetystunnuksella saapumispäivänä klo 16:n jälkeen. Jos matkapuhelinnumeroa ei ole, saapumisilmoitus lähetetään kirjeenä. Vastaanottaja saa kopion saapumisilmoituksesta sähköpostiin ja tarvittaessa kaksi muistutusviestiä.

Pakettia säilytetään saapumisviikko ja kaksi täyttä kalenteriviikkoa ja kuljetusyksikköä saapumisviikko ja yksi täysi kalenteriviikko. Tämä jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle

Toimituksen maksimikoko 35 kg, 120 x 60 x 60 cm (Erilliskäsiteltävänä 180 x 80 x 60 cm).

Matkahuollon Lähi-Paketti

Paketti kuljetetaan valitsemaasi Matkahuollon Pakettipisteeseen (Siwa, Valintatalo, Matkahuolto tai muu Matkahuollon pakettipiste) 1-3 arkivuorokauden kuluessa.

Paketti a voi seurata lähetystunnuksen avulla verkossa. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa.

Paketti noudetaan saapumisilmoituksessa ilmoitetusta toimipisteestä. Paketti luovutetaan henkilötodistusta vastaan. Pakettia säilytetään 14 vuorokautta, jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan lähettäjälle.

Toimituksen maksimikoko 10 kg, leveys + syvyys + pituus enintään 200 cm. Yhden sivun pituus enintään 150 cm.

Matkahuollon Bussipaketti

Paketti kuljetetaan pääsääntöisesti 1 arkivuorokauden kuluessa. Kuljetusaika voi olla pidempi silloin, kun kuljetusreitti edellyttää bussinvaihtoa.

Pakettia voi seurata lähetystunnuksen avulla verkossa. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa.

Paketti noudetaan saapumisilmoituksessa ilmoitetusta toimipisteestä. Paketti luovutetaan henkilötodistusta vastaan. Pakettia säilytetään maksutta saapumisilmoituksen lähetyspäivä ja sitä seuraavat neljä päivää. Sen jälkeen säilytyksestä peritään varastointipalvelumaksu. Pakettia säilytetään 14 vuorokautta, jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan lähettäjälle.

Toimituksen maksimipaino on 55 kg, enimmäistilavuus (pituus x leveys x korkeus) on 0,5 m3. Paketin maksimipituus on 3 m.

Matkahuollon Pikapaketti

Paketti kuljetetaan ensimmäisellä mahdollisella yhteydellä, lähtö- ja määräpaikasta riippuen parhaimmillaan muutamassa tunnissa. Paketti aikataulutetaan lähetyshetkellä ja lähettäjä saa tarkan ajan, jolloin paketti on perillä määränpäässä.

Pakettia voi seurata lähetystunnuksen avulla verkossa. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa.

Paketti noudetaan Matkahuollosta tai jos lähetysvaiheessa on niin sovittu, suoraan bussista. Paketti luovutetaan henkilötodistusta vastaan. Pakettia säilytetään maksutta saapumisilmoituksen lähetyspäivä ja sitä seuraavat neljä päivää. Sen jälkeen säilytyksestä peritään varastointipalvelumaksu. Pakettia säilytetään 14 vuorokautta, jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan lähettäjälle.

Toimituksen maksimipaino on 55 kg, enimmäistilavuus (pituus x leveys x korkeus) on 0,5 m3. Paketin maksimipituus on 3 m. Monipakettilähetyksen yhteispaino enintään 100 kg.

Toimituskulut

OLO Kiinteistötarvikekaupasta toimitettavien tuotteiden toimituskulut määritellään tuotteen koon, painon tai tilavuuden sekä etäisyyden toimitusosoitteeseen perusteella. Toimituskulut eivät sisällä tuotteen kantamista/siirtämistä esimerkiksi rakennuksen sisälle/yläkertaan.

Toimituskustannukset näet tilausta tehdessäsi. Asiakkaan maksettavaksi tulee vain tilauksella ilmoitetut toimituskulut.

Maksaminen

OLO Kiinteistötarvikekaupassa käytössäsi ovat Paytrail Oyj:n palvelun kautta kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet, jäljempänä luetellut luottokortit sekä Collector Bank AB:n tarjoama Collector Lasku/Osamaksu.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. OLO Kiinteistötarvikekauppa toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset tuotereklamaatiot.

Verkkopankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Korttimaksut (Visa, MasterCard, Diners Club ja JCB-kortit)

Kortilla maksaessasi Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. OLO Kiinteistötarvikekauppa toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset tuotereklamaatiot.

Collector Lasku/Osamaksu:lla ostaminen

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 2000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.

Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)

Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu maksamiseen liittyen
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Palautusten käsittely

Mikäli palautat tuotteita, sinun tulee olla aina ensin yhteydessä OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakaspalveluun.

OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakaspalvelu
info@olopalvelut.fi
0400 855 500

Tilauksen hyväksyminen

Kun olet asiakkaana hyväksynyt tilauksesi Maksaminen –vaiheen jälkeen, sitä et voi enää muuttaa OLO Kiinteistötarvikekaupassa. Jos haluat vielä muuttaa tilausta, on sinun otettava yhteyttä OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakaspalveluun.

Asiakas saa hyväksymästään tilauksesta sähköisen tilausyhteenvedon sekä tilausvahvistuksen, sen jälkeen kun asiakaspalvelu on käsitellyt tilauksen.

Tilausvahvistuksesta näkyy tilauksen tiedot sekä tarkempi toimitusaika. Säilytä tilausvahvistus mahdollista myöhempää tarvetta varten.

Kun asiakas on jättänyt tilauksensa, se siirtyy käsiteltäväksi asiakaspalveluumme. Mikäli tilaus sisältää useampia tuotteita, pyritään tuotteet toimittamaan yhteislähetyksenä. Mikäli tuote on tilapäisesti loppu tai tuotteella on poikkeava toimitusajankohta, OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakaspalvelu ottaa asiakkaaseen yhteyttä sopiakseen toimitusajasta.

Mikäli et saa tilausyhteenvetoa heti tilaamisen jälkeen, tarkoittaa se, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmäämme. Ota tällöin välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

Oikeus evätä tilaus

OLO Kiinteistötarvikekaupalla on oikeus evätä tilaus tarvittaessa. Mahdollisesti evätystä tilauksesta asiakaspalvelu lähettää erillisen tiedon asiakkaalle.

Tilauksen tarkastaminen

Tarkasta tilaamasi tuotteiden ja pakettien kunto heti tilausta vastaanottaessasi. Mikäli huomaat virheitä/kolhuja paketissa, laita huomioistasi maininta rahtikirjaan allekirjoittamisen yhteydessä ja ole yhteydessä OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakaspalveluun.

Tuotteen vaihto ja palauttaminen

Meille on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi ja toivomme, että tilaamasi tuotteet vastaavat odotuksia. Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen, tutustu alla olevaan vaihto- ja palautusohjeeseen.

OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakaspalvelu auttaa tuotteiden vaihtoon ja palauttamiseen liittyvissä kysymyksissä.

Peruuttamisoikeuden käyttäminen

Voit peruuttaa sopimuksen ilmoittamalla siitä OLO Kiinteistötarvikekauppaan viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Erikoistilauksesta valmistettuja tai asiakasta varten räätälöityjä tuotteita tai määrämittaan katkaistuja tai leikattuja tuotteita ei voi peruuttaa. Pelkkä tuotteen palautus ei peruuta sopimusta. Tuotteen palautuksesta tulee sopia aina ensin OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakaspalvelun kanssa.

Sinulla on huolenpitovelvollisuus tuotteesta, mikäli aiot käyttää peruuttamisoikeutta. Mikäli peruutat sopimuksen tuotteen käyttöönoton jälkeen, olet velvollinen korvaamaan OLO Kiinteistötarvikekaupalle tuotteen arvon alentumisen. Asiakkaana olet vastuussa sellaisesta tavaroiden arvon alenemisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Tuotteen palauttaminen

Tuote on palautettava viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, sovi palautuksesta OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakaspalvelun kanssa. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja jälleenmyyntikelpoinen. Tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote ei kokonsa tai painonsa takia edellytä erilliskäsittelyä tai muutakaan erilliskuljetusta. Muussa tapauksessa asiakas huolehti itse palautuskustannuksista.

Mikäli olemme lähettäneet sinulle viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse niin saat tarkemmat ohjeet.

Kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote, maksamme uuden vastaavan tuotteen lähetyskulut.

Maksujen palauttaminen

Palautetun tuotteen tarkastamisen jälkeen rahat palautetaan asiakkaalle sillä maksutavalla, jota asiakas käytti tilatessaan tuotteen. Verkkopankissa maksettujen tilausten palautuksien kyseessä ollen asiakaspalvelu kysyy palautuksen sopimisen yhteydessä asiakkaan pankkitilin tilinumeron.

Sopimatta palautettua tavaraa emme hyvitä.

Takuu ja mahdolliset laatuvirheet

Takuu on tuotteen valmistajan tai maahantuojan vapaaehtoinen antama lisäturva. Takuun antaja vastaa tuotteen virheettömyydestä, toiminnasta ja muista sille asetetuista laadullisista kriteereistä.

Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. Verkkokaupan toimituksen mukana tuleva lähetyslista on samalla takuutodistus, ja se tulee säilyttää koko takuuajan. Tarkemmat takuuehdot tulee tarkistaa joko tuotteen mukana toimitetuista takuuehdoista tai suoraan tuotteen valmistajalta.

Takuuaika alkaa ostokuitin tai laskun päiväyksestä jatkuen takuun kattaman ajan verran. Takuun aikana tehdyt korjaukset, vaihdot tai muut toimenpiteet eivät pidennä tai lyhennä takuuta.

Noudata tarkasti tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet sekä ohjeiden mukaisessa käytössä syntyneet viat.

Selvät hintavirheet

OLO Kiinteistötarvikekauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä OLO Kiinteistötarvikekaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selviä hintavirheitä voivat olla muun muassa seuraavat esimerkit:
• jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai ei hintaa ollenkaan
• jos satojen eurojen arvoisen työkalun hinnaksi ilmoitetaan esim. 39 euroa tai
• jos tuhansien eurojen arvoisen laitteen hinnaksi ilmoitetaan esim. 499 eur.

Em. tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Ylivoimainen este

OLO Kiinteistötarvikekauppa ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä OLO Kiinteistötarvikekaupalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Asiakasviestintä

OLO Kiinteistötarvikekauppa voi lähettää markkinointiluvan antaneille asiakkailleen markkinointiviestejä sekä asiakaspalveluviestejä sähköpostiin ja matkapuhelimeen. Rekisteröityessään OLO Kiinteistötarvikekauppaan, asiakas voi joko sallia tai kieltää markkinointiviestien lähettämisen Oma tili -sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluumme.

Asiakaspalveluviestit liittyvät asiakkaan tilaukseen ja toimitukseen OLO Kiinteistötarvikekaupasta. Hyväksymällä OLO Kiinteistötarvikekaupan tilaus- ja toimitusehdot asiakas hyväksyy asiakaspalveluviestien lähettämisen. Tilausosoite ja muut asiakastiedot tallennetaan OLO Kiinteistöpalvelut Oy:n/OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakastietojärjestelmään asiakassuhteen ajaksi.

Ehtojen muuttaminen

OLO Kiinteistötarvikekauppa voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi. Viimeisimmät tiedot muutoksista löytyvät tilaus- ja toimitusehdoista.

Turvallinen ostaminen

OLO Kiinteistötarvikekaupasta ostaminen on turvallista. OLO Kiinteistötarvikekaupassa kerättävät asiakastiedot (tilaushetkellä tai rekisteröidyttäessä) siirtyvät OLO Kiinteistötarvikekaupan käyttöön suojatussa verkkoyhteydessä (SSL-salaus). OLO Kiinteistötarvikekaupan käytössä on SSL sertifikaatti. Sertifikaatti kertoo verkkosivuston luotettavuudesta ja siitä, että sivusto huolehtii asianmukaisesti henkilötietojen käsittelystä.

Evästeiden käyttö

OLO Kiinteistötarvikekaupassa on käytössä cookie-toiminto eli evästeitä. Eväste on pieni käyttäjän tietokoneelle lähetettävä ja siellä säilytettävä tekstitiedosto, jonka avulla on mahdollista tunnistaa sivuilla vierailevat kävijät. Tämä helpottaa kävijöiden kirjautumista sivuille. Evästeiden avulla OLO Kiinteistötarvikekauppa voi tarjota asiakkaille yksilöityjen tarpeiden mukaisia tietoja ja palveluita.

Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja. Eväste -toiminnon voi kytkeä pois selaimesta. Evästeen poiskytkeminen käytöstä saattaa vaikuttaa palveluiden toimintaan.

Tietosuoja verkkokaupassa

OLO Kiinteistöpalvelut Oy huolehtii asiakastietojen asianmukaisesta käsittelystä ja säilyttämisestä.

OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakaspalvelu
info@olopalvelut.fi
0400 855 500