Usein kysyttyä

Voiko ostaa ilman rekisteröitymistä?

Kyllä voi ostaa ilman rekisteröitymistä. Rekisteröityminen on maksutonta eikä sido sinua mihinkään.

Unohdin salasanani, miten saan sen takaisin?

Valitse etusivulla Omat tili ja klikkaa kohtaa Salasana unohtunut? Tilaa uusi salasana sähköpostiisi. Anna rekisteröityessäsi käyttämäsi sähköpostiosoite ja klikkaa Lähetä -painiketta. Saat sähköpostiisi kertakäyttöisen salasanan.

Käyttäjätunnukseni lukkiutui, miten toimin?

Ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Mistä näen tuotteen saatavuuden?

Tuotteen saatavuus näkyy kyseisen tuotteen tuotesivulta. Huomioithan, että kyseessä on juuri sen hetkinen saatavuus ja tilanne voi muuttua nopeastikin.

Mistä näen mahdolliset toimituskulut?

Näet toimituskulut toimitusosoitteen syöttämisen ja toimitustapavalinnan jälkeen ostoskorissa.

Haluaisin noutaa tilaukseni läheltä kesämökkiäni – onko se mahdollista?

Kyllä, katso tarkemmin kohdasta toimitustavat.

Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen – tai toiselle vastaanottajalle?

Kyllä, siirtyessäsi ostoskorista maksamaan, kohdassa tilaajan tiedot voi valita kohdan toimitus eri osoitteeseen kuin tilaajan osoite sekä lisäämällä vaaditut tiedot.

Voinko hakea verkkokaupan tilaukseni myyntipisteestä?

Kyllä, voit noutaa tilaamasi tuotteet OLO Kiinteistötarvikekaupan myyntipisteestä. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä kun tavarat ovat noudettavissa.

Miten muistilista toimii?

Rekisteröitynyt asiakas voi luoda muistilistoja. Tuote lisätään muistilistalle klikkaamalla lisää muistilistalle kohtaa ja joko luomalla uuden muistilistan tai valitsemalla jonkun aiemmin luomistaan listoista.

En ole saanut tilausyhteenvetoa?

Mikäli, ette ole saanut automaattista tilausyhteenvetoa, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun. Mikäli ohjelma ei maksutilanteessa palaudu pankin maksupalvelusta takaisin verkkokauppaan, ei tilaus välttämättä aktivoidu vaikka tiliä veloitettaisiinkin.

Voinko muuttaa/peruuttaa tilauksen?

Maksettuasi tilauksen et voi enää itse muuttaa sitä, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Mikä on pienin tilausarvo?

Tilauksen alaraja OLO Kiinteistötarvikekaupassa on 20 euroa.

Mikä on kuponki ja miten se toimii?

Kuponkikoodilla voi saada jonkun tietynlaisen edun, esim. alennusta hintaan. Kuponkikoodin voi syöttää ostoskorissa ja silloin saat Kuponkikoodin mukaiset alennukset.

Paljonko soittaminen asiakaspalveluun maksaa?

Soitto maksaa ainoastaan kotimaan matkapuhelinmaksun verran. Asiakaspalvelu avustaa kaikissa tilaamiseen liittyvissä asioissa.

Mitä vaiheita tilaaminen sisältää?

1. tuotteiden valinta ostoskoriin
2. tilaajatietojen syöttäminen ja toimitustavan valinta
3. maksaminen
4. automaattinen tilausyhteenveto sähköpostiin
5. tilausvahvistus kun tilaus on käsitelty ja toimitusaika varmistunut
6. toimitus

OLO Kiinteistötarvikekaupan asiakaspalvelu palvelee sinua klo 8-16
info@olopalvelut.fi
0400 855 500